środa, 25 lutego 2015

My wellies

Wellingtons - Bata, knit, bag - Zara, knit - Artisti Italiani, jeans - Zara

Kalosze podobają mi się od zawsze. Jestem ich wielką fanką ale do tej pory podziwiałam je tylko na kimś. Nie chciałam chodzić z wielkim napisem, jak baner reklamowy. Przy mierzeniu różnych par denerwowało mnie również to, że odstawały w cholewce i deformowały kształt nóg. Te zaś, które były ładnie skrojone bardzo ciężko się zdejmowały. Ufff myślałam, że już nie spotkam swojej pary. Niedawno niemożliwe stało się możliwe. Jestem posiadaczką kaloszy (dla mnie) idealnych:) W dodatku z promocji. Nie oszukujmy się, w tym przypadku cena jest dla mnie ważna, ponieważ nie będę ich nosić codziennie.
Ciekawa jestem co Wy o nich sądzicie?


I like wellies. I am a big fan of them but so far only admired them on someone. I did not want to go with the big banner advertising. When measuring different pairs also annoyed me that stuck out in the uppers and the deformed shape of the legs. Those that were nicely tailored very hard to taken off. Whew, I thought that I did not find my. Recently, the impossible became possible. I am to have my wellies (for me) perfect :) In addition to the promotion. Let's face it, in this case the price is important to me, because I will not wear them every day.
I wonder what you think about them?






Pod koniec dnia trafiłam na gratkę, stoisko z autorskimi rzeczami. Było tam wiele fajnych projektów, między innymi torbę ze zdjęcia, którą można znaleźć tutaj.

Wpis nie jest sponsorowany.


8 komentarzy:

  1. Super wyglądasz! - Bardzo podoba mi się torba na pierwszych zdjęciach. Druga, no może to rzecz gustu.
    Świetnie zestawiłaś odcienie szarości. Jest super - naprawdę i Ty też jesteś super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, dzięki wielkie, bardzo mi miło:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna, taka naturalna uroda nie zniszczona makijażem :) Jednak kalosze to nie mój gust :D
    Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Monika! I left you a message in contact board; I try there again.
    I wrote I enjoy your look. I own a blog about rubber boots fashion in Paris and all around the world.
    I would be glad to use one pic for my blog to show one of your looks in a future post just about you! May I? I would add your link of course.
    Visit my blog first to see if you like it!
    Thanks for an answer as comment in my blog !
    Arno/BDC69

    OdpowiedzUsuń
  5. : )
    Thanks Monika for your words in my blog, make me happy! I will add your link & mail you as soon as it's online! Thanks from Paris !

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Monika! You look great with your boots! Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te są trochę lepsze, niż w zeszłorocznej stylizacji, jednakże -według mnie- zbyt "obfite" w łydce i wyglądają, jak by były o dwa numery za duże na Ciebie. Zdanie co do hunterów (bo o nich chyba mowa:) podzielam w pełni, ale uważam, że lepiej wyglądałabyś w aigle lub decathlonach.

    OdpowiedzUsuń