poniedziałek, 23 lutego 2015

Anyone seen the spring?

 jacket - Zara here, klutch - TKMaxx, hells - Zara (soldies), scarf Hermes (vintage), jeans - Zara, Tshirt - Zara (soldies)

Czy w niedzielę też mieliście taką piękną i ciepłą pogodę? Ja byłam zachwycona. Takie temperatury w lutym??? 
Znaczy jest nadzieja. 
Wiosna to czas, w którym możemy zacząć nosić zupełnie inne kolory. Ja swoją szafę już przejrzałam pod kątem rozjaśnienia moich ubiorów. Wrócę oczywiście do ulubionych czarno białych zestawień lub szarości  ale na tą chwilę mam ochotę na odrobinę zieleni. Na razie tylko na ubraniach:)

Życzę Wam pięknego tygodnia!


On Sunday you had such a beautiful and warm weather? I was delighted. These temperatures in February ???
That means there is hope.
Spring is a time where we can begin to wear completely different colors. I have looked through my wardrobe for brightening clothes. Of course I will come back to my favorite black and white or gray but at the moment I feel like a little green. For now, only the clothes :)

I wish you a beautiful week!









6 komentarzy:

  1. Nice outfit. The environment is also very beautiful. Nice blog :-)
    xo.
    FROM HATS TO HEELS
    www.fromhatstoheels.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie! Przypadkiem tu trafiłam, a takie tu perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw <3 Ja bym tylko ubrała pełne szpilki, ale generalnie jest super :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń