niedziela, 1 lutego 2015

Blue coat

coat - Zara, blouse - Benetton, bag - Zara, boots - Zara (old), sunnies - Super Dry (TkMaxx)

W słoneczne, ładne dni mam niechęć do czerni i idę w stronę pudrowych kolorów. Do tego płaszczyka wzdychałam od długiego czasu. Kiedy zobaczyłam go na wyprzedaży nie byłam w stanie ze sobą walczyć. Od niedawna wisi w mojej szafie i jeszcze nie raz go zobaczycie:)
Jeśli lubicie pudrowe kolory możecie spokojnie upolować coś dla siebie na wyprzedażach.  Będzie to dobra inwestycja, pastele są wiosennym hitem. Można je łączyć z innymi pastelami lub z czernią. Ja postawiłam na spokojny, wiosenny look.

Miłego tygodnia!


On sunny days, I have a nice black and reluctance to go in the direction of powdery colors. To this skate sighed a long time. When I saw it on sale I was not able to fight each other. Recently, hanging in my closet and yet not see him again :)
If you like powdery colors can easily track down something on sales. It will be a good investment, Spring pastels are hit. They can be combined with other pastels or black. I I put on a calm, spring look.

Have a great week!



  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz