sobota, 24 stycznia 2015

Winter in the City


Jeans, boots - Zara, coat - H&M , knit- Mango, watch- DKNY, necklace - Zara, bag - Mohito

Sezon zimowy można uznać za rozpoczęty. Moje dzieci ulepiły dwa bałwany, każdy po jednym bowiem uznały, że już w tym roku może się nie nadarzyć taka okazja. Moim zdaniem śniegu nie powinno było im starczyć nawet na jednego ale się udało:)
Ja z kolei jestem za starym dobrym porządkiem, zima powinna się przydarzyć w zimie a nie np. w sierpniu więc wolę pomarznąć teraz.  Wiedząc, że będzie dziś padał śnieg, grzecznie założyłam buty bez obcasów za to zapomniałam czapki i szalika. Będę konsekwentnie udawać, że mi ciepło...
Dzisiejszy outfit w kolorach zimy w mieście, czyli czerni, bieli i szarości. Na luzie ale z klasą. Naszyjnik i makijaż podkręcają stylizację. 
Jak się Wam podoba?

Miłej Niedzieli!

The winter season can be considered to have started. My children makes two snowmen, one for each recognized that already this year may not be to send this opportunity. In my opinion, the snow should not have even the last one but it worked :) I in turn am too old good order, the winter should happen in the winter. Knowing that it will be snowing today, politely wore shoes without heels but hats and scarf forgotten. I consistently pretend me warm ... Today's outfit in the colors of winter in the city, which is black, white and gray. Relaxed but classy. Turn up the necklace and makeup styling. How do you like it? 

Have a nice Sunday!







4 komentarze:

  1. Super płaszczyk!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzystam z tego, że zima w tym roku jest dość łagodna. I oby tak zostało.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja lubię takie zestawy!! a ten płaszcz z H&M bardzo mi się za bardzo!! Niestety już mojego rozmiaru nie było... ale teraz podziwiam go na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń