piątek, 17 października 2014

Shopping list




Jesień to czas modowych wyborów, rozpoznania trendów i zakupów na nadchodzącą porę roku. Przyznam się Wam, że od niedawna preferuję raczej trend slow fashion niż niepochamowane zakupy z których większość zostawała nienoszona, w szafie. Dlatego też płaszcz który prezentuję w dzisiejszym poście kupiłam w sh. 
Coraz częściej też kupuję w sieci. Mam za sobą parę nieudanych zakupów na allegro. Kiedy wreszcie przychodziła pocztą długo wyczekiwana przesyłka okazywało się, że rzecz dobrze wyglądała tylko na zdjęciach. 
Długo szukałam wymarzonej biało czarnej torebki, która pasowała będzie do moich jesiennych ubrań. Teraz mogę pochwalić się torebką, którą nabyłam w powyższym serwisie i której cena i jakość są świetne. 
Jeśli którejś z Was podoba się mój zakup i chciałaby się przymierzyć do podobnego to służę pomocą.
Podobną torebkę do mojej możecie znaleźć  tutaj i trochę inną, typu shopper tutaj.

Życzę wszystkim udanego weekendu!


Autumn is a time of fashion choices and shopping for the upcoming season. I confess to you now I prefer slow fashion trend. The coat which I present in today's post I bought a sh. More often I buy on the network. I've had a couple of unsuccessful shopping at Allegro. I waited for things that only look good in pictures.

I was looking for a long time dream of black and white bag which will fit into my autumn clothes.Now I'm happy because the bag I bought on Allegro, because of its quality and price are great.
If any of you like my bag you can find a similar in the link above. 

Have a nice weekend!
płaszcz/coat - sh

top - Zara

spodnie/trousers - H&M

torebka/bag - Atmosphere

zegarek/watch - DKNY

okulary/sunnies - Carry

buty/shoes - Deichmann

 ph by Kaspy









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz