niedziela, 7 czerwca 2015

From Sopot



Hat - Seeberger (similar), blouse - Mango, shorts - Mango, bag - Stradivarius, beachwear - Calzedonia, slippers - O'neill


Dzięki różnym szczęśliwym zbiegom wydarzeń ten piękny długi weekend spędziłam na wybrzeżu. Pogoda dopisała więc mogłam wylegiwać się na plaży, spacerować i odkrywać różne piękne miejsca w Sopocie. W następnych postach pokażę Wam kilka stylizacji, które być może będą dla Was inspiracją przed wakacjami.
Jeśli o mnie chodzi, nie miałam dużo czasu na pakowanie. Nie wyobrażam sobie wakacji bez kapelusza, wygodnych klapek i torby plażowej. Do tego musiałam wziąć coś ciepłego bo wieczorami bywało zimno.

Miłego oglądania!

Happy that I spent a lovely long weekend on the coast. The weather was good so I could lie on the beach, hike and explore different beautiful places in Sopot. In subsequent posts I'll show you a few styling that may be for you an inspiration before the holidays.
As for me, I did not have much time to pack. I can not imagine holidays without a hat, comfortable flip-flops and beach bags. For this I had to take something warm because the cold evenings at times.

Nice watch!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz