poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Fashionable Suits

Total look - Zara, bracelets- MonEgo 

Kolejny sezon należy do kombinezonów. Są bardzo modne a od zeszłorocznych modeli różnią się tylko detalami. Kombinezon powinien być starannie dobrany. Nie może skracać nóg, poszerzać zbytnio bioder ani uwypuklać brzucha. Warto spędzić parę dłuższych chwil na poszukanie tego jedynego;)
Muszę powiedzieć, że ja jeszcze nie znalazłam swojego wymarzonego modelu. Jak wpadnie mi w ręce to na pewno go Wam pokażę!

Miłego dnia!


Another season is one of the suits. They are very fashionable and since last year's models differ only in details. The suit should be carefully selected. It can not shorten the legs, hips widen too much or featured belly. Spend a few moments longer to look for this one;)
I must say that I have not yet found my dream model. How to get into my hands  I'll show you!

Have a nice day!








3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się kombinezony ale przy mojej sylwetce nie mam odwagi zdecydować się na taki zakup ;)
    Świetne zdjęcia!

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie, bardzo fajna torebka :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń