piątek, 16 stycznia 2015

Powder pink



ring, earings - Promod, heels, bag (old) - Zara, jeans, blouse - Zara, coat - Zara (wyprzedaże)

Czasem zdarza się, że zajęci codziennymi obowiązkami nie mamy już sił na swoje pasje. Wiem co mówię, na szczęście u mnie nie trwa to długo. Jestem więc, po chwili nieobecności.
Dziś pastelowa stylizacja z nutką drapieżności. Pudrowy róż, żeby nie było za dużo słodyczy przełamałam zwierzęcym motywem. 
Pogoda ostatnio mnie zachwyca. Tylko co ja powiem dzieciom? Przecież ferie zimowe się zaczęły..a gdzie sanki, lepienie bałwana??? No ale wyjść na dwór można z gołą głową:) 

Pięknego weekendu Wam życzę!


Sometimes it happens that the busy everyday duties we have no strength to our passions. I know what I'm saying, fortunately for me it does not last long. So I am , after a moment of absence.
Today pastel styling with a touch of predation. Powder pink, so it was not too much sweetness broke the animal motif.
Weather recently delights me. But what I will say to children? Began to winter holidays..a where sled, modeling a snowman ??? Well, but you can go out bareheaded :)

I wish you a beautiful weekend!










1 komentarz: