środa, 24 grudnia 2014

Santa Claus Is Coming To Town


 Dwa poprzednie dni prawie w całości spędziłam w kuchni. W pieczeniu słodkości dzielnie pomagały mi moje dzieci i muszę przyznać, że była to świetna zabawa zarówno dla mnie jak i dla nich. Mimo, że pracy było dużo.
Efakty zobaczcie sami:) Ciekawym przepisu na domek z piernika z przyjemnością podeślę adres strony z której korzystałam podczas pieczenia.


 The two previous days almost entirely spent in the kitchen. In baking sweets bravely helped me, my children and I have to admit that it was a fun, both for me and for them. Although there was a lot of work.
Effects see for yourself :) An interesting recipe for gingerbread house of pleasure spreading web address from which I used during baking.
And now, waiting for the first star I wish you a beautiful Christmas surrounded by loved ones.

Everything Good!

Monika





A teraz, czekając na pierwszą gwiazdkę życzę Wam pięknych Świąt w otoczeniu najbliższych.

Wszystkiego Dobrego!

Monika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz